FAQ - Usein kysyttyä

Yleiset kysymykset

Voinko palauttaa tuotteen, vaikka olen avannut pakkauksen?

Voit palauttaa tuotteen, vaikka pakkaus onkin avattu. Tuotteen tulee kuitenkin olla käyttämätön ja palautuksen tulee sisältää kaikki pakkauksessa olleet materiaalit. Jos pakkaus on vahingoittunut, voit palauttaa tuotteen myös toisessa pakkauksessa, jossa tuotteen tulee olla oikein ja turvallisesti pakattuna.

Onko tuotteita mahdollista ostaa kivijalkamyymälästä?

Meillä ei valitettavasti ole varsinaista kivijalkamyymälää. Varastollamme kuitenkin on suurin osa kauppamme tuotteista, joten tuotteiden nouto ja "myynti" onnistuu myös paikan päällä. Varastollamme asioidessanne voimme luoda sinulle yhdessä tilauksen verkkokaupan kautta, johon opastamme tarvittaessa. Saat myös tuotteet heti matkaasi.

Varastomme/toimistomme osoite:

Jääkärintie 5, RAK 12, 50150 Mikkeli

Miten voin peruuttaa uutiskirjeen?

Jokaisen lähettämämme uutiskirjeen lopussa on linkki "peruuta uutiskirje", jota klikkaamalla poistut postituslistaltamme. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, niin poistamme tietonne postituslistaltamme.

Miten löydän etsimäni tuotemerkin?

Kaikki tuotemerkkimme ovat esitetty listana kategorioittain. Löydät jokaisesta tuoteryhmästä sen ryhmän sisältämät tuotemerkit oikealta valikosta. Esimerkiksi paperituotteet-tuoteryhmästä löydät kaikki ne tuotemerkit, minkä papereita kaupassamme on myynnissä.

Miten suuria tuote-eriä voin tilata kaupasta?

Voit tilata tuotteita niin paljon kuin tarvitset. Olemme ilmoittaneet paperituotteissamme myös kuormalavalle mahtuvan tuotemäärän. Voimme lähettää tuotteita myös useammalla kuormalavalla, jos tarve sen vaatii. Ota meihin yhteyttä, jos jokin askarruttaa isoissa tuote-erissä!

Miten voin luoda käyttäjätunnuksen?

Voit luoda käyttäjätunnuksen klikkaamalla ylävalikosta "luo tunnus". Voit luoda käyttäjätunnuksen myös tilauksen teon jälkeen. Tunnus nopeuttaa tilauksen tekemistä jatkossa ja näet käyttäjähallinnassasi myös kaikki aiemmat tilauksesi.

Tilaaminen

Mitä tietoja minun tulee antaa tilauksentekovaiheessa?

Jotta voimme toimittaa tilauksenne, tarvitsemme teidän nimenne, puhelinnumeronne, sähköpostiosoitteenne ja toimitusosoitteenne. Jos haluatte tilata tuotteita laskulle, Klarna AB saattaa kysyä henkilötunnustanne. Henkilötunnuksenne on vain Klarna AB:n tarvitsema tieto luottotietokysymyksissä. Me emme näe Klarnalle asettamaanne henkilötunnusta. 

Onko tilaaminen turvallista?

Tilaaminen verkkokaupastamme on täysin turvallista. Sivustollamme on sekä SSL-salaus että reCAPTCHA-salaus. Myös verkkokauppamme kassa on suojattu.

Voinko tilata ilman käyttäjätunnuksen luomista?

Tottakai! Emme vaadi sinulta käyttäjätunnuksen luomista tilauksen tekoa varten. 

Saanko kuitin ostoksistani?

Saat kuitin sähköpostiisi heti tilauksen tehtyäsi. Kuitti tulee automaattisena sähköpostiviestinä, joten sen pitäisi saapua sinulle max. 15 minuutin sisällä tilauksen teosta. Jos et ole vastaanottanut kuittia, ota meihin yhteyttä niin lähetämme sen sinulle!

En löydä kuittiani. Voisinko saada uuden kuitin tilauksestani?

Voimme lähettää sinulle uuden kuitin milloin vain sähköpostitse. Ota meihin yhteyttä!

Laitoin jo tilauksen, mutta unohdin siitä tuotteita. Voinko lisätä tuotteita aiemmin tehtyyn tilaukseen?

Voit lisätä tuotteita tilaukseesi esimerkiksi soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Veloitamme tuotteista samalla maksutavalla, jonka valitsit tilausta tehdessäsi. Tuotteita voit lisätä vain silloin, kun emme ole kerenneet lähettää aiemmin tilattuja tuotteita jo sinulle.

Maksaminen

Millä tavoilla voin maksaa tilaukseni?

Meillä voit maksaa verkkopankissa, pankkikortilla, luottokortilla tai laskulla.

Laskuvaihtoehdot ovat: maksa, kun olet vastaanottanut tilauksesi, pilko maksut valitsemiisi osiin TAI maksa myöhemmin (useimmiten esim. 3 kuukauden päästä).

Voinko tilata laskulle?

Voit tilata kaupastamme laskulle. Klarna AB vastaa maksutoiminnoistamme, joten laskutuspäätös tehdään heidän puolellaan- Jos tilauksesi ei mene läpi kassalla laskun valitessanne, vaihda maksutapaa ja koita uudelleen.

Onko maksaminen turvallista?

Maksaminen kaupassamme on turvallista. Kauppamme on SSL-suojattu ja lisäksi Klarna AB:n maksutapaintegraatio on salattu.

Toimitus ja palautus

Koska tilaus on noudettavissa?

Tuotteidemme toimitusaika on noin 5-10 arkipäivää. Useimmiten saat tuotteet kuitenkin muutamassa päivässä. Lähetämme tuotteet yleensä seuraavana arkipäivänä tilauksen teosta poikkeuksia lukuunottamatta. Toimitusaika vaihtelee valitun toimitustavan mukaan; Postilla, Matkahuollolla ja DB Schenkerillä on eripituiset palvelulupaukset. Esimerkkinä Postin postipaketti on teillä 1-3 arkipäivässä kun taas Express-paketti heti seuraavana arkipäivänä.

Kun saatte toimitusvahvistuksen, viemme samana päivänä pakettinne Postin/Matkahuollon/DB Schenkerin toimitettavaksi.

Voinko noutaa tuotteita varastoltanne?

Varastoltamme voit noutaa kaikki verkkokaupassamme olevat tuotteet. Voit valita noudon kassalla. Nouto on ilmainen. Olemme teihin yhteydessä tilauksen teon jälkeen noudosta.

Voinko varata kotiinkuljetukselle tietyn ajan?

Valitsemanne kuljetusyhtiö on teihin yhteydessä pääsääntöihin seuraavana arkipäivänä tilauksen teosta. Kuljetusyhtiö kysyy teiltä sopivaa toimitusaikaa.

Yritysmyynti

Mistä näen tuotteen verottoman hinnan?

Kaikissa tuotteissa on ilmoitettu myös niiden veroton hinta. Hinta on näkyvillä aina tuotteen alvillisen hinnan alapuolella.

Voinko ostaa yrityksen nimissä?

Voit tilata myös yrityksen nimissä tuotteita. Tarvitsemme kuitenkin mieluusti jonkin yrityksenne henkilön nimen. Puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen tulee myöskin olla sellaisia, joihin tuotteen tilauksesta vastaava henkilö saa tilaustiedot. Voitte maksaa myös yritysasiakkaana. Valitse kassalla maksutapakohdassa alasvetolaatikosta "yritysasiakas".

Saanko toimituksen suoraan yrityksen tiloihin?

Tuotteet voidaan toimittaa suoraan teille yrityksen tiloihin. Valitse toimitustavaksi tällöin Express-paketti. Posti on teihin erikseen yhteydessä tilauksen toimituksesta.

Voinko tilata suuria eriä tuotteita?

Meiltä saat tuotteita myös isoissa erissä. Varastollamme on suuria eriä muun muassa papereita ja pientavaraa. Tilaa tuotteita rohkeasti niin paljon kuin tarvitset.

Voinko pyytää tarjousta?

Suurissa tilauksissa otamme tarjouspyyntöjä vastaan osoitteessa some@siivotaan.fi.

Etkö löytänyt etsimääsi tietoa? Lähetä meille viesti!

Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 18.7.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Mikkeli Siivotaan Oy
Jääkärintie 5, RAK 12
Karkialampi
50150 MIKKELI

0447656500
some@siivotaan.fi
siivotaan.fi
2546564-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Siivotaan Kauppa yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Mikkeli Siivotaan Oy
Jääkärintie 5, RAK 12
Karkialampi
50150 MIKKELI

0447656500
some@siivotaan.fi
siivotaan.fi
2546564-8

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Peruuttamisoikeus ei koske yritysten välistä kauppaa.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.